مدیرکل آموزش وپرورش خراسان جنوبی،ازکسب مقام اول بخش طرح های پژوهشی آمیخته وزارت آموزش و پرورش،توسط معلمان پژوهشگر استان خبرداد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمدعلی واقعی، صبح امروز، شنبه، بیستم آذرماه، در نشست شورای معاونین اظهارکرد: طرح پژوهشی آمیخته،باعنوان تبیین،وارائه مدل عوامل تأثیرگذاربرمدیریت کلاس درس،وراهکارهای بهبودآن براساس تجارب معلمان مدارس ابتدایی استان،توسط خانم«بارانی»به عنوان مجری،آقای«مهدی حسنی»بعنوان ناظرعلمی؛وآقای«محمد زمانی»به عنوان ناظراجرایی،رتبه اول رادربخش طرح های آمیخته وزارت آموزش پرورش،درسال جاری،کسب کرد.
وی ادامه داد: این طرح با هدف کلی ارائه مدل کیفی مطلوب برای بررسی عوامل تأثیرگذار بر مدیریت کلاس درس معلمان مدارس ابتدایی اجرا شده است.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی عوامل چهارگانه معلم، دانشآموز، محیط فیزیکی و فراکلاس را بر مدیریت کلاس درس معلمان تأثیرگذاردانست و عنوان کرد: تبیین و توجه به این عوامل با آگاهی و آموزش راهبرد ها و راهکار های مستخرج از این پژوهش میتواند بهعنوان یک ضرورت حرفهای غیر قابل انکار مورد توجه دستاندرکاران بوده و تحولات شکوفا کننده ای را به همراه و داشته باشد.
به گفته واقعی، طرح های دریافت شده از سراسر استانها ۴۷ عنوان بوده و در مجموع ۹۹ نفر ارزیاب در کارگروه طرح های پژوهشی مشارکت داشته اند.
منبع: اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبي