رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزشوپرورش استان از کسب رتبه دوم اداره ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات آموزش و پرورش استان چهارمحالوبختیاری در میانگین زمان پاسخگویی به شکایات خبر داد.
به گزارش اداره اطلاعرسانی و روابطعمومی آموزشوپرورش استان چهارمحالوبختیاری، مجید قائدامینی گفت: در راستای گزارش اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مندرج در سامانه نظارت و بازرسی وزارت متبوع ،اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استان موفق به کسب رتبه دوم در فرآیند کاهش زمان رسیدگی و پاسخگویی به شکایات گردید.
قائدامینی تاکید کرد:این موفقیت حاصل تلاش همکاران اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ادارهکل آموزشوپرورش استان و کارشناسان ارزیابی عملکرد ادارات نواحی و مناطق هفدهگانه استان است.
منبع: اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال وبختياري