.
بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که مطابق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور ، در ردیف معرفی شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی سال 1399 آموزش وپرورش استان اردبیل( اعم از سهمیه آزاد، ایثارگران و معلولین ) می رساند؛ طبق زمانبندی ذیل و با در دست داشتن مدارک اعلامی جهت بررسی مدارک و مستندات و انجام مصاحبه به آدرس زیر مراجعه فرمایید .
« بررسی مدارک و مستندات مربوط به ثبت نام در آزمون و انجام مصاحبه استخدامی و معاینات پزشکی از آنان در سه مرحله براساس کد” شغل- محل انتخابی ” به شرح ذیل و مطابق جدول زمان بندی اعلامی صورت می پذیرد. »
مرحله اول : بررسی مدارک و مستندات ثبت نام در آزمون
داوطلبانی که اسامی آنان در سایت سازمان سنجش آموزش کشور در ردیف سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش قرارگرفته، موظفند در این مرحله، اصل مدارک و مستنداتی که در زمان ثبت نام درآزمون استخدام پیمانی در پورتال سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نموده اند را براساس کد” شغل- محل انتخابی ” در استان با مراجعه به محل تعیین شده جهت بررسی ارائه نمایند. لازم بذکراست معرفی شدگان دارای سهمیه خاص (ایثارگران، معلولین ) می باید مدارک و مستندات مربوط به استفاده از سهمیه مزبور و رشته شغلی مرتبط را ارائه نمایند.
زمان و محل بررسی مدارک و مستندات ثبت نام در آزمون:
– زمان انجام بررسی مدارک و مستندات ثبت نام در آزمون ، از ساعت 8 تا 14 در فاصله زمانی روز یکشنبه مورخ 99.11.19 تا روز شنبه 99.12.02 طبق جدول ذیل خواهد بود.
روز |
تاریخ |
کد شغل محل |
یکشنبه |
99/11/19 |
– (آموزگارابتدایی)- – براساس الفبای نام خانوادگی از حرف ( الف ) تا حرف ( ت ) – |
دوشنبه |
99/11/20 |
(آموزگارابتدایی) براساس الفبای نام خانوادگی از حرف (ج ) تا حرف (س )
|
سه شنبه |
99/11/21 |
(آموزگارابتدایی) براساس الفبای نام خانوادگی از حرف (ش) تا حرف ( ل ) -کلیه آموزگار ابتدایی استثنایی |
پنج شنبه |
99/11/23 |
(آموزگارابتدایی) براساس الفبای نام خانوادگی از حرف (م) تا حرف ( ی ) |
شنبه |
99/11/25 |
کلیه رشته های (دبیر تربیت بدنی )- (دبیرزیان و ادبیات انگلیسی)
|
یکشنبه |
99/11/26 |
کلیه رشته های ادبیات فارسی –ریاضی-شیمی-علوم اجتماعی- عربی |
دوشنبه |
99/11/27 |
کلیه رشته های روانشناسی –علوم تجربی –علوم زیستی و بهداشتی –دبیر فیزیک –دبیر اقتصاد-دبیرتاریخ-دبیرجغرافیا-دبیر زمین شناسی-دبیر حرفه وفن-دبیرهنر |
سه شنبه |
99/11/28 |
مربی امورتربیتی مدارس –دبیرمعارف اسلامی (فلسفه)
|
چهارشنبه |
99/11/29 |
دبیرمعارف اسلامی(معارف اسلامی)-مراقب سلامت –مشاور واحد آموزشی |
پنجشنبه |
99/11/30 |
هنرآموز امورزراعی وباغی-هنرآموز تاسیسات –طراحی و دوخت –گرافیک-مکانیک خودرو
|
شنبه |
99/12/2 |
هنرآموز الکترو تکنیک –هنرآموز حسابداری –ساخت و تولید –ساختمان –کامپیوتر |
تذکر: بدیهی است عدم مراجعه درمهلت مقرر برای بررسی مدارک ومستندات ، به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد. ضمناً حضور خود داوطلب جهت تطبیق مدارک الزامی است. داوطلب بایستی در روز تعیین شده برای تطبیق مدارک مراجعه نماید و حوزه تطبیق مدارک از پذیرش سایر افراد به غیر از روزهای تعیین شده جداً معذور خواهد بود.
– مکان بررسی مدارک و مستندات : اردبیل – خیابان دانش –مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان (ساختمان قدیم آموزش وپرورش ) – شماره تماس 33244959-045-04533242002
– مدارک لازم :
1- کارنامه قبولی چاپ شده از سایت سازمان سنجش
2- چهار قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده درسال جاری با زمینه سفید
3- اصل شناسنامه به همراه یک سری کپی از تمام صفحات آن
4- اصل کارت ملی به همراه یک برگ کپی پشت و روی
5- اصل کارت پایان خدمت به همراه یک برگ کپی پشت و روی (برادران)
6- اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد” شغل- محل انتخابی “) به همراه یک برگ کپی
7- اصل معرفینامه رسمی از سازمان بهزیستی استان برای معلولین
8- اصل معرفی نامه رسمی از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای سهمیه ایثارگران
9- اصل گواهی از یگان اعزام کننده برای رزمندگان و فرزندان آنان
10- اصل سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی ( موضوع بند «چهارم» صفحه سوم آگهی استخدام )
11- مدارک مربوط به بومی بودن در کد شغل محل انتخابی مطابق اطلاعیه مندرج در زمان ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور
12-تکمیل نمون برگ شماره (6-هـ)همراه با مستندات و مدارک لازم که در ذیل این اطلاعیه درج شده است (ارائه اصل مستندات در زمان ارائه مدارک الزامی است )
13- پوشه روغنی همراه با گیره –آموزگار ابتدایی(پوشه سفید رنگ ) دبیری(پوشه قرمز رنگ ) هنر آموز(پوشه آبی رنگ )
مرحله دوم : مراجعه به درمانگاه فرهنگیان (واقع در اردبیل –چهارراه حافظ به طرف ایستگاه سرعین روبروی پارک )جهت انجام معاینات پزشکی
مرحله سوم: مصاحبه استخدامی
1- معرفی شدگان سه برابر ظرفیت که مدارک و مستندات آنان در مرحله اول ، براساس کد” شغل- محل انتخابی” در استان مربوط مورد تایید قرارگرفته است ، باید فرم تایید مدارک و مستندات و معرفی نامه برای شرکت در مصاحبه استخدامی (نمون برگ 2-د) را دریافت کنند و مطابق زمان اعلام شده در فرم مزبور به مرکز مجری مصاحبه استخدامی مراجعه نمایند.
مرکز مصاحبه برادران : اردبیل – خیابان سعدی – کوچه کرد احمد – پردیس علامه طباطبایی اردبیل
مرکز مصاحبه خواهران : اردبیل – میدان ججین – روبروی اداره کل پست – پردیس بنت الهدی صدر اردبیل
تذکر :
داوطلب موظف است پس از تهیه نسخه ی از پرینت “فرم اطلاعات فردی” ازسایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به نشانی http://www.gozinesh.medu.ir، نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی ، تحویل نماینده هسته گزینش مستقر در مرکز مصاحبه استخدامی استان نماید.
ضمنا رعایت موارد بهداشتی از جمله استفاده ازماسک و خودکار شخصی در تمام مراحل فوق الذکر الزامی است
معرفی شدگانی که مبتلا به کوید 19 شده و درحالت قرنطینه ویا در بیمارستان بستری می باشند به شرطی که درطول مدت انجام مصاحبه، مدارک ومستندات پزشکی آنان،توسط والدین داوطلب و یا وکیل قانونی به کارگروه تطبیق مدارک معرفی شده، ارائه شود. مصاحبه از این گونه داوطلبان، حداکثر با گذشت یک هفته از آخرین روز مصاحبه استخدامی، درصورت تأیید سلامت وی توسط پزشک معتمد آموزش وپرورش صورت خواهد گرفت. درراستای صیانت از حقوق سایر داوطلبان آزمون، بعد از انقضای مهلت مقرر،اقدامی میسور نخواهدبود.
معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل