متقاضیان ثبتنام در طرح سرباز معلم استان خوزستان میتوانند از ۱۴ تا ۲۵ فروردین ماه اقدام به ثبتنام کنند.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، متقاضیان ثبتنام در طرح سرباز معلم استان خوزستان میتوانند از ۱۴ تا ۲۵ فروردین ماه اقدام به ثبتنام کنند.
شرایط پذیرش سرباز معلم در آموزش و پرورش به شرح ذیل است:
۱- متقاضیان باید دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس در رشته مرتبط با آموزش و پرورش باشند.
۲- برگه اعزامِ ۰۱/۰۴/۱۴۰۰، ۰۱/۰۵/۱۴۰۰ و ۰۱/۰۶/۱۴۰۰ قابل پذیرش خواهد بود که قبلا از طریق دفاتر پلیس ۱۰+ اقدام و صادر شده باشد.
۳- کسر خدمت به هیچ عنوان قابل قبول نیست و مدت خدمت ۲۴ ماه است.
۴- داوطلبان باید از سلامت کامل جسمی، روحی و روانی متناسب با شغل معلمی برخوردار باشند.
۵- ثبت نام مشمولین دارای غیبت در برگه اعزام ممنوع است.
۶- محل خدمت در مدارس روستایی و مناطق محروم استان خوزستان است.
۷- محل اسکان و ایاب و ذهاب به عهده خود سرباز معلم میباشد.
۸- پذیرفته شدگان نهایی پس از ثبت نام و تحویل مدارک در صورت کسب امتیاز و تایید صلاحیت عمومی (گزینش) پذیرفته میشوند و افرادی که در این مرحله پذیرفته نشوند با توجه به دریافت برگه آماده به خدمت به صورت سرباز عادی اعزام خواهند شد.
۹- ثبت نام اولیه هیچگونه تعهدی برای پذیرش به عنوان سرباز معلم ایجاد نمیکند.
۱۰- پذیرش به عنوان سرباز معلمی هیچگونه حق استخدام برای افراد ایجاد نخواهد کرد.
متقاضیان میتوانند جهت ثبتنام از روز شنبه (۱۴ فروردین) تا چهارشنبه (۲۵ فروردین) برای ثبت نام به اداره آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه کنند.