چگونگی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان سمنان برای سال 1400 اعلام شد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان؛ مدیریت منابع انسانی و اموراداری استان شرایط جذب و زمان ثبت نام از متقاضیان سرباز معلمی سال 1400 را اعلام کرد که به شرح زیر می خوانید.
- ثبت نام تنها در محدوده زمانی اعلام شده و با اخذ نوبت به صورت تلفنی از اداره کل آموزش و پرورش استان انجام پذیرفته و از افرادی که بعد از زمان مذکور مراجعه نمایند ثبت نام به عمل نخواهد آمد.
- در صورت عدم ارائه هریک از مدارک و یا ناقص بودن تعداد آنها ثبت نام انجام نمی شود.
- در زمان ثبت نام اصل تمامی مدارک خواسته شده می بایست به همراه داوطلب باشد.
- اولویت پذیرش با دارندگان مدرک کارشناسی ارشد و رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش در هر منطقه می باشد.
- فایل فرم گزینش (اطلاعات فردی) نیز ضمیمه می باشد که لازم است داوطلبان دارای شرایط پرینت آن را تهیه و بعد از تکمیل نمودن، با مدارک دیگر در زمان ثبت نام تحویل دهند.
- با توجه به اینکه یکی از مدارک مورد نیاز، فرم تعهد کارکنان وظیفه می باشد و منوط به اخذ امضاء و اثر انگشت توسط ضامن فرهنگی می باشد، لذا لازم است داوطلبان به همراه ضامن به واحد امور اداری مدیریت/ اداره آموزش و پرورش محل سکونت مراجعه و نسبت به تکمیل فرم تعهد در حضور کارشناس مربوطه و تایید آن اقدام نمایند. (ساکنان شهر سمنان باید به اداره کل آموزش و پرورش، گروه طرح و برنامه مراجعه کنند.)
- داوطلبان دفترچه بیمه خود را هنگام مراجعه به درمانگاه به همراه داشته باشند.
- لازم است هزینه ثبت نام به شماره حساب مربوطه که پس از تکمیل پرونده به داوطلب اعلام می گردد، واریز گردد. در صورت عدم پذیرش افراد ثبت نام شده مبلغ دریافتی عودت داده نخواهد شد.
- برای جلوگیری از تجمع و لزوم رعایت فاصله اجتماعی، داوطلبان جهت تعیین زمان مراجعه و دریافت نوبت پذیرش از ساعت 8 تا 12 روز سه شنبه 10/1/1400 تا 21/1/1400 با شماره تلفن 33350274 تماس بگیرند. (پذیرش افراد در خارج از نوبت های داده شده انجام نخواهد شد.)
زمان ثبت نام:یک شنبه 1400/1/15 لغایت یک شنبه 1400/1/22 از ساعت 8 تا 12
محل ثبت نام:سمنان ، بالاتر از میدان امام (ره) ، اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان ، گروه طرح و برنامه
مدارک لازم جهت نام نویسی:
- اصل شناسنامه و کپی شناسنامه تمامی صفحات – 3 سری
- اصل کارت ملی وکپی پشت و رو – 3 سری
- عکس 4*3 پشت نویسی شده – 4 قطعه
- پاکت عکس – 2 عدد
- اصل مدرک تحصیلی و تصویر آن – 2 سری
- کپی معدل آخرین مدرک تحصیلی (مستند) – 2 سری
- پوشه روغنی قرمز رنگ برای مدارک کارشناسی ارشد و آبی رنگ برای مدارک کارشناسی با گیره – 1 عدد
- اصل برگه اعزام (بدون تأخیر و غیبت) و تصویر، از نظام وظیفه استان – 2 سری
- اصل و کپی فیش واریزی – 1 سری
مدارک و معیارها جهت امتیاز بندی:
- گواهی بسیجی فعال از سپاه پاسداران (ارائه گواهی معتبر مربوط به سال جاری از سپاه استان)
- کپی سند ازدواج
- کپی شناسنامه فرزند
- ارائه گواهی تدریس در آموزش و پرورش یا نهضت سواد آموزی (ارائه گواهی از نهضت استان)
- ارائه گواهی فرزندان شهدا و برادران شهید و فرزندان جانبازان از بنیاد شهید (با ذکر درصد جانبازی) با تاریخ تا فروردین 1400
- ارائه گواهی بومی بودن منطقه میامی، بیارجمند، سرخه، امیرآباد، بسطام، آرادان و مهدیشهر از شورای محل
- ارائه گواهی فرزندان فرهنگیان (آخرین حکم کارگزینی پدر، مادر یا هردو)
- مدارک نخبگی از بنیاد علمی نخبگان
- تألیفات شابک دار مرتبط با مدرک تحصیلی و تصویر برگه شناسنامه تألیف
- ارائه گواهی فرزندان رزمندگان با خدمت داوطلبانه 6 ماه متوالی یا 9 ماه متناوب در جبهه و فرزندان آزادگان با سابقه اسارت بالاتر از 9 ماه از معاونت نیروی انسانی سپاه یا نیروهای مسلح با ذکر داوطلبانه بودن مدت جبهه و مدت حضور وفق شیوه نامه یکنواخت سازی جبهه رزمندگان و یا ارائه کارت ایثارگری جدید رزمندگان صادره از سوی ستاد کل نیروهای مسلح
تذکر1: ارائه اصل و تصویر مدارک شناسایی متقاضیانی که از امتیاز فرزند فرهنگی یا فرزند ایثارگر استفاده می کنند جهت مطابقت با گواهی های ارائه شده الزامی می باشد.
تذکر2: تکمیل نمودن تمام فرم ها ضروری است. (برگه تقاضای ثبت نام استان و وزارت، تعهد نامه، برگه امتیاز بندی، فرم اطلاعات فردی گزینش و فرم تعهد کارکنان وظیفه)
فرم تعهد کارکنان وظیفه را از اینجا دریافت نمایید.
فرم اطلاعات فردی گزینش را از اینجا دریافت نمایید.