اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان در نظر دارد به استناد مجوز وزارت آموزش و پرورش، به منظور تأمین بخشی از نیروهای آموزشی در نقاط محروم و مورد نیاز خود از بین متقاضیان واجد شرایط با توجه به ضوابط (امتیازات مکتسبه، مصاحبه و گزینش) معلم وظیفه جذب نماید.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان،رضا قدمنان مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان در مصاحبه با استودیو همکلاسی از شرایط و ضوابط جذب سرباز معلم در سال 1400خبر داد.
قدمنان در این باره اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش استان جهت تامین بخشی از نیازهای آموزشی در نقاط محروم و مورد نیاز خود به استناد مجوز شماره 59/710 – 1399/12/28 وزارت آموزش و پرورش، با توجه به سهمیه زیر در سال 1400معلم وظیفه جذب می نماید.
وی در خصوص شرایط و ضوابط و مدارک مورد نیاز متقاضیان موارد زیر را برشمرد:
1-صرفا داوطلبین دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد دارای برگه ی اعزام به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ مندرج در برگه اعزام آنها تیر ، مرداد یا شهریور 1400 باشد.
2- تصویر آخرین مدرک تحصیلی
3- تصویر تمام صفحات شناسنامه و صفحه انتخابات و تصویر کارت ملی (یک سری )
4- دو قطعه عکس 4*3 که مشخصات داوطلب در پشت آن نوشته شده باشد.
5- ارائه گواهی معتبر امتیاز آور مورد درخواست در فرم امتیاز بندی از مراجع ذیصلاح .
6- ارائه گواهی یا حکم کارگزینی برای فرزندان عزیز فرهنگی
7- تکمیل فرم های درخواست و تعهد و گزینش و امتیاز بندی
مدیر منابع انسانی و امور اداری در ادامه افزود: مهلت ثبت نام و تحویل مدارک از 5 فروردین1400آغاز و تا پایان وقت اداری 22فروردین1400 ادامه دارد؛ متقاضیان ثبت نام به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ها ی مورد نیاز مراجعه نمایند.
شایان ذکر است داوطلبین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با معاونت طرح و برنامه مدیریت منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان به شماره 32622433 تماس حاصل نمایند.