نظر به لزوم ایجاد هماهنگی های بیشتر و تبادل نظر در زمینه ی ثبت و نگهداری حساب اموال و تجهیزات اداری، جلسه ویدئو کنفرانس با حضور معاون توسعه ی مدیریت و پشتیبانی اداره کل ،کارشناس مسئول امور مالی و جمعدار اموال، معاونین محترم توسعه ی مدیریت و پشتیبانی و جمعداران محترم اموال مناطق و نواحی 14 گانه برگزار گردید.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، در این جلسه حسنلومعاون توسعه ی مدیریت و پشتیبانی اداره کل گزارشی در خصوص وضعیت فعلی مسائل مالی و اعتباری اداره کل بیان کرد و برنامه های آتی پرداخت های پرسنلی را تشریح نمود.
وی در ادامه به تبیین دستور العمل های مربوطه پرداخت و رهنمودهای لازم را در خصوص نظارت بهتر بر اجرای نظام نوین اموال و ثبت و نگهداری دفاتر اموال و تجهیزات اداری ارائه کرد.
گفتنی است در این جلسه هر یک از معاونین توسعه ی مدیریت و پشتیبانی مناطق و نواحی، به تشریح وضعیت امور مالی و اموال و تجهیزات اداری حوزه ی مدیریت خود پرداخته و مشکلات مربوطه را بیان نمودند و در پایان به سوالات مطرح شده از سوی همکاران، پاسخ داده شد.
منبع: اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان