به گزارش اداره اطلاعرسانی و روابط عمومی ادارهکل آموزش و پرورش استان اصفهان، نحوه اعتراض در خصوص اعلام نتیجه نهمین امتحان مشترک فراگیری دستگاه های اجرایی کشور در سال 1400 به شرح زیر است:
1-مراجعه به سایت سازمان سنجش www. Sanjesh.org و مطالعه ی دقیق اطلاعیه درج شده داخل سایت (بررسی اعتراضات طبق شرایط و ضوابط مندرج درسایت ملاک عمل خواهد بود).
2-در منوی استخدامی اجرایی متمرکز ، دریافت فرم اعتراض (طبق اطلاعیه مندرج در سایت سازمان سنجش فقط به اعتراضات قید شده رسیدگی می شود و از پذیرش درخواست های غیر رسمی و در قالب غیر از فرم سایت سنجش معذوریم).
3- تکمیل فرم اعتراض و درصورت نیاز الصاق مستندات به فرم اعتراض
4-مراجعه به دبیرخانه آموزش و پرورش اداره کل و ثبت دبیرخانه
قابل ذکر است جهت اعلام نتیجه اعتراضات به اداره کل مراجعه ننمایید اعتراضات بررسی و پس از بررسی از طریق تماس ، با تلفنی که در فرم اعتراض قید شده است اعلام می گردد.
نکته 1:رسیدگی مجدد به اعتراض مصاحبه استخدامی ، مستلزم ارائه مدارک و مستندات لازم می باشد. (مستندات ارائه شده الزاما باید در فرم خوداظهاری زمان ثبت نام تکمیل شده باشد )
نکته2:داوطلبانی که بنا به دلایل متفاوت(حداکثر سن مجازبرای آزمون، تاریخ اخذ مدرک دانشگاهی ، شرط سنی، نداشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه،…)معترض باشند باتوجه به شرایط و ضوابط اعلام شده در دفترچه آزمون استخدامی، موضوع قابل رسیدگی نخواهد بود.
نکته3:مواردپزشکی که در فرایند مصاحبه استخدامی به کمیسیون شورای دانشگاه علوم پزشکی ارجاع شده و پاسخ لازم مطابق بند (ز) ماده 42 قانون مدیریت خدمات کشوری و آئین نامه اجرایی ماده مزبور ، داده شده است ترتیب اثر داده نمی شود.
نکته 4: به مدارک و مستنداتی که بعد از مهلت مقرر برای انجام مصاحبه استخدامی ارائه گردد ترتیب اثر داده نمی شود.
نکته 5:با توجه به قانون اصلاح ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری زمان ثبت نام از طریق دفترچه موضوع بهره مندی از مزایای بومی بودن به اطلاع دوطلبان رسیده است.بنابراین به درخواست های تغییر وضعیت بومی بودن ، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
انتهای پیام/
منبع: اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان