رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مردمی آموزش و پرورش استان عنوان کرد: درخواستهای مردمی با نظر کارشناسی و دقت در فرآیند امور پاسخ داده میشود.
به گزارش اداره اطلاعرسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، بهمن نریمانی در نشست کمیته پیگیری درخواستهای مردمی، سفر ریاست جمهوری به استان که در سالن شهید سلیمانی این اداره کل برگزار شد، گفت: در راستای تکریم اربابرجوع و پاسخگویی به درخواستهای ثبتشده مردمی در سامانه سامد (111 ) در حوزه آموزش و پرورش استان، این درخواستها با دقتنظرکارشناسی در کوتاهترین زمان که از اولویتهای این کمیته میباشد بررسی و پاسخ داده میشود.
وی افزود: با اشاره به ماده 19 منشور حقوق شهروندی بر این اساس شهروندان از حق اداره شایسته امورکشور برپایه قانونمداری، کارآمدی، پاسخگویی، شفافیت، عدالت و انصاف برخوردار هستند و رعایت این حق توسط همه مسؤولان و کارکنان الزامی میباشد.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: با توجه به حجم بالای درخواستهای مردمی به این اداره کل، نامههای دریافتی تفکیک و به گروههای کارشناسی حوزههای مختلف جهت بررسی ارجاع داده شده است.
گفتنی است؛ با بهرهجویی از ظرفیتهای عظیم فکری و نخبگان این استان افقی روشن در نظام تعلیم و تربیت ترسیم نمایند.
منبع: اداره کل آموزش و پرورش استان كرمانشاه