در نشست معاونان آموزش متوسطه تحلیل عملکرد مناطق در مراحل صدور مجوز بازگشایی و انتخاب الگوهای بازگشایی انجام شد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران , نشست معاونان آموزش متوسطه مناطق نوزده گانه شهر تهران برگزار شد.
پانته آ درّی معاون آموزش متوسطه شهر تهران درابتدای جلسه به تبیین مراحل صدور مجوز بازگشایی برای هنرستان های فنی و حرفه ای وکاردانش بااولویت ویژه دروس مهارتی فنی و حرفه ای و کاردانش از سوی مناطق پرداخته و ضمن تأکید به تکمیل فرم بهداشتی ، تکمیل فرم آموزش به روش ترکیبی را منوط به صدور مجوز از سوی کمیته بهداشت منطقه برشمرد.
درّی درخصوص آموزش دروس شایستگی های فنی در شاخه فنی و حرفه ای و استاندارهای مهارت شاخه کاردانش به صورت تراکمی – حضوری بیان داشت: این آموزش ها پس از صدور مجوز بازگشایی و تکمیل فرم آموزش های ترکیبی توسط هنرستان های فنی و حرفه ای وکاردانش بارعایت شیوه نامه بهداشتی 06 و دروس عمومی ، شایستگی های غیرفنی و پایه به صورت غیرحضوری درهنرستان ارائه می شود.
درّی همچنین در بخش دیگری از نشست با تحلیل عملکرد مناطق دربررسی فرم بهداشتی به ویژه گویه های 4،5و 6 در خصوص محل مدرسه ، تعداد دانش آموز و اولویت بازگشایی با مجوز های صادرشده و در پی آن تکمیل فرم های 3 الف یا ب متناسب با الگوی بازگشایی افزود : انتظار می رود بررسی و نظارت مستمر کارگروه سلامت و بهداشت پروژه مهر مناطق با پوشش کامل انواع مدارس دولتی و غیردولتی به باز گشایی آرام و تدریجی مطابق دستورالعمل منجر شود.
او گفت :تحلیل هم سنجی ابزار مدیریتی مناسب برای بهبود نتایج عملکردی در الگوهای بازگشایی مدارس است و با استناد به آن می توان روند تصمیم ها و شرایط اجرای بهتر فعالیت را بررسی و در راستای ارتقاء کیفیت خدمات آموزشی و تربیتی اقدام نمود.
منبع: اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران