معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: 26 هزار کلاس درس نیمه تمام در سطح کشور در اولویت تکمیل و بهرهبرداری است که امیدواریم با تلاش همه جانبه این پروژههای نیمه تمام در سالهای آینده به بهرهبرداری برسد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل به نقل از ایسنا، مهرالله رخشانیمهر در سفر به شهرستانهای خلخال و کوثر و بازدید از پروژههای مدرسهسازی اظهار کرد: 40 هزار کلاس درس نیمه تمام در اولویت تکمیل و بهرهبرداری قرار گرفت که امسال موفق شدیم 14 هزار کلاس درس نیمه تمام و باقیمانده از سالهای گذشته را تکمیل و در اختیار آموزش و پرورش قرار دهیم.
رخشانی مهر خاطرنشان کرد: به دعوت نماینده خلخال و کوثر در سفر یکروزه به این دو شهرستان سعی کردیم با همراهی مسئولان استانی از پروژههای متعدد مدرسهسازی و توسعه فضاهای آموزشی بازدید کرده و در جریان آنها قرار گیریم.
وی افزود: در این سفر علاوه بر کلنگزنی چندین پروژه مدرسهسازی از محل تخریب و بازسازی و مقاومسازی سعی کردیم تا نیاز منطقه را به فضاهای آموزشی احصا کرده و با اولویت پروژههای نیمه تمام تکمیل و راهاندازی این مجموعههای آموزشی در اولویت قرار گیرد.
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور بیان کرد: با سرعت عمل بیشتر سازمان نوسازی و تجهیز مدارس تلاش میکند تا مدارس در حال ساخت به سرعت تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شود تا دانشآموزان ما در بهترین فضای آموزشی تحصیل کنند.
مهرالله رخشانی مهر ادامه داد: قطعا با مشورت و همفکری نماینده منطقه و مسئولان استان سعی خواهیم کرد تا بهترین تعهدات را برای تکمیل پروژههای نیمه تمام و شروع پروژههای جدید انجام دهیم تا در خلخال که سابقه دیرینی در حوزه آموزش و پرورش دارد، دانشآموزان بتوانند در بهترین شرایط تحصیل کنند.
رخشانی مهر به بازدید از مدرسه قدیمی سمیه با قدمت 73 ساله اشاره کرد و گفت: در کشور تلاش میکنیم تا مدارس قدیمی و نوستالژیک به عنوان مدارس میراثی حفظ شده و عملیات بهسازی یا مقاومسازی را در چنین مدارسی انجام دهیم تا همچنان در چرخه آموزش و پرورش قرار گیرند.
وی اضافه کرد: علاوه بر پروژههای مدرسهسازی در خلخال با حضور در یکی از روستاهای کوثر نیز متعهد شدیم تا مدرسه 6 کلاسهای را احداث کرده و در اختیار آموزش و پرورش قرار دهیم.
منبع: اداره کل آموزش و پرورش استان اردبيل