مدیرکل اموزش و پرورش فارس گفت: قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر از اولویت های اصلی کار در آموزش و پرورش فارس است.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمد خلیل عسکری در دومین جلسه استانی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر گفت: در این قرارگاه قرار است از نزدیک با مسایل و مشکلات مدارس و دانش اموزان مناطق محروم و کمتر برخوردار استان آشنا تا تصمیمات منطقی و صحیح تر گرفته شود.
مدیرکل اموزش و پرورش فارس گفت: دراین بازدید ها علاوه بر مشکلات، ظرفیت های این مناطق نیز شناسایی، تقویت و استفاده خواهد شد.
عسکری گفت: فعال سازی این قرارگاه منجر به یک جریان سازی در کار جهادی در آموزش و پرورش شود و به یک فرهنگ تبدیل شود.
دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش فارس از تشکیل هشت کارگروه مختلف در این قرارگاه خبرداد.
عباس توانا گفت: کارگروه های بازماندگان از تحصیل، توسعه و تحول اجتماع محور، توانمند سازی و کیفیت بخشی اموزشی و پرورشی، تولید و توسعه مهارت، منزلت و حمایت، عمران و ابادی، رصد و برنامه ریزی منابع انسانی و ظرفیت شناسی و مردمی سازی از جمله این کارکروهها است.
وی درتبیین اهداف این کارگروهها گفت: تلاش برای اقدام سریع وبه موقع برای کاهش اسیب های تربیتی و پرهیز از بروکراسی های اداری از اهداف این کارگروه ها است.
دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش فارس استفاده از همه ظرفیت ها و پرهیز از نگاه قومیتی و تصمیمات احساسی را از دیگر اهداف تشکیل کارگروه های این قرارگاه مطرح کرد.
در این جلسه اعضا به تبادل نظر در زمینه گسترش فعالیت های جهادی پرداختند.
منبع: اداره کل آموزش و پرورش استان فارس